19.30 Woensdag 26 april: openingsbijeenkomst voor genodigden in de Plaskerk met aansluitend een samenzijn in het Annahuis.
09:00 Donderdag 27 april: matjesmarkt, IDO4U en braderie in het centrum van Raalte. [tot 15:30 uur] Inschrijven kan via info@oranjeverenigingraalte.nl
10.30 Donderdag 27 april: fietstocht voor het hele gezin. Starten kan tot 15.30 uur vanaf het Annahuis.
10.30 Donderdag 27 april: start activiteiten rondom de Plaskerk en het Oranjeplein, waaronder de kinderspelen [tot 15:30 uur]

Koningsdag 2017!

Beste mensen,

Welkom op de site van de Oranjevereniging Raalte! Hier vindt u informatie over diverse activiteiten die georganiseerd worden vóór en op Koningsdag. Natuurlijk kunt u de foto’s van de afgelopen jaren bekijken en u ziet welke sponsoren de Oranjevereniging Raalte een warm hart toedragen.

Ook dit jaar organiseren we een leuke dag met een gevarieerd programma. Het is nog maar februari, maar we zijn alweer volop bezig. Dit jaar is het een bijzonder jaar. Koning Willem Alexander wordt 50 jaar en dat laten we niet ongemerkt voorbij gaan. Verschillende activiteiten zullen dit jaar een “Abraham” tintje krijgen.

Koning Willem Alexander en Koningin Maxima vieren met hun gezin Koningsdag in Tilburg. In Raalte vieren we ons eigen feestje. Met een vernieuwend, sportief, creatief en uitdagend programma bereiden wij ons voor op Koningsdag 2017!
Jullie kunnen je nu al opgeven voor IDO4U, de matjesmarkt of “Kijk eens wat ik kan”. Aanmelden kan via info@oranjeverenigingraalte.nl

Met vriendelijke groet namens Oranjevereniging Raalte,
Aaltje Booijink