Koningsdag Raalte

09:00 Vrijdag 26 April: Start opbouw Koningsdag Raalte (We kunnen nog wel handjes gebruiken!)
09:00 Zaterdag 27 april: Installeren kleedjesmarkt (Inschrijven is niet nodig!)
10:00 Zaterag 27 april: Opening Koningsdag Raalte 2024
16:00 Zaterdag 27 april: Einde Koningsdag 2024 op de Herenhof
16:00 Zaterdag 27 April: Muziek in het centrum van Raalte!

Sponsoren 2019

Wij kunnen natuurlijk geen festiviteiten organiseren zonder hulp van onze sponsoren. Buiten de hulp van de Gemeente Raalte wordt Koningsdag 2019 mogelijk gemaakt door:

Café De Gouverneur

Café De Gouverneur is een mooie veelzijdige uitgaansgelegenheid in het centrum van Raalte. Het bestaat uit een gezellig Bruin Café, met overdekt terras én een hippe moderne Bar-Dancing, genaamd: CLUB GOUV. De Gouverneur is daarmee dé uitgaangsgelegenheid voor jong en oud: een drankje aan de bar of op het terras, een potje darten ( woensdag- en donderdagavond competitie) of dansen in de CLUB; bij de Gouverneur kan het allemaal!

The Powershop

The Powershop verhuurt zuinige en milieuvriendelijke generatoren van 3 KVA tot 1600 KVA.Door generatoren te koppelen zijn zelfs hogere vermogens geen enkel probleem.
Alle onze generatoren zijn gestabiliseerd en uiterst betrouwbaar.
Stroomonderbrekingen behoren tot het verleden.
Ook alle randapparatuur zoals verdeelkasten, bekabeling, lichtmasten en transformatoren & UPS die een evenement nodig heeft kan u bij ons huren.

Grand Café Neuf

Welkom bij Grand Cafe Neuf. Voor gezellig wat drinken, intiem dineren of uitgaan in het weekend, bij Neuf zit je altijd goed.

Beekman Elektro

Beekman Elektro uw installateur op het gebied van Beveiliging, Communicatie en Elektro. Wij staan voor kwaliteit, snelle service en concurrerende prijzen.

Onze gemotiveerde medewerkers denken graag met u mee en wij komen graag na wat we afspreken.

Ons werk is pas af als u tevreden bent!

Brasserie De Haenehof

Brasserie de Haenehof waar je "Thuis" bent als je "Uit" bent.
In een Brasserie van vandaag vind je alle trends rond drinken naast de herkenbare maaltijden en gerechten. Steeds vaker zijn ook de nieuwe trendmatige eetculturen vertegenwoordigd. In onze Brasserie proef en geniet je van de laatste eetontwikkelingen en kooktrends. De vele variaties in de wisselende kaart, lunchgerechten, wereldse maaltijden maar ook in onze terraspakkers en borrelgarnituren. Juist in een Brasserie blijkt of nieuwe gerechten, smaken of zich aandiende trends zullen aanslaan, blijvertjes zijn of weer voorbij gaan.

Klink Nijland BV

Klink Nijland GWW Raalte bv realiseert en onderhoudt duurzame, innoverende en veilige oplossingen voor de infrastructuur. We maken terreinen bouw- en woonrijp, zorgen voor reconstructies van wegen en rioleringen, verharden met asfalt en onderhouden wegen, pleinen en riolen. Klink Nijland GWW Raalte bv is hoofdzakelijk, maar niet uitsluitend, werkzaam in de regio Noord- en Oost Nederland. Wij werken voor overheden, aannemers, individuele bedrijven en particulieren.

Lunchroom/Café BorrelzZ

In het centrum van Raalte aan het gezellige plein van de Grote Markt is Café Murphy’s gevestigd. Omdat Murphy’s onder andere gebouwd is met oude materialen uit het vroegere “Wapen van Raalte” heeft het de sfeer en gezelligheid meegenomen uit oude tijden.
Je kunt bij ons terecht voor een lekker hapje en drankje aan de bar, of aan één van onze kaarttafels of op het overdekte verwarmde terras.

Plein7

Welkom bij Plein 7, All the sushi you can eat, gelegen aan de Grote markt 7 in het hart van Raalte.
Onbeperkt sushi en gegrillde aziatische gerechten bestellen. De kaart bestaat uit meer dan 50 keuzes.
Laat u verrassen, wij heten u van harte welkom!

DDMC Druk

In juni 2002 zag DDMC het levenslicht. Een nieuw bedrijf moet in principe de tijd krijgen om aan haar reputatie te werken, maar in het geval van DDMC was haar naam al gevestigd voordat ze voor het eerst de deuren opende.
Dit heeft alles te maken met de ruime ervaring van de oprichters in de grafische wereld. In de jaren na de start is hard gewerkt om de goede naam te behouden. Dat dit meer dan goed is gelukt, blijkt uit de uitstekend gevulde orderportefeuille. Inmiddels weten velen uit Raalte en omgeving de digitale drukkerij te vinden.

Cafetaria-Lunchroom Naplace

Naplace heeft een volledig nieuw interieur en beschikt over een uitgebreid assortiment. Van snacks en broodjes tot uitsmijters en tosti’s en van complete menu’s tot een lekker kopje koffie met gebak. In de zomer is ook het terras beschikbaar en kan er verkoeling worden gezocht in de vorm van softijs en Italiaans schepijs van Talamini.