19.30 Woensdag 26 april: openingsbijeenkomst voor genodigden in de Plaskerk met aansluitend een samenzijn in het Annahuis.
09:00 Donderdag 27 april: matjesmarkt, IDO4U en braderie in het centrum van Raalte. [tot 15:30 uur] Inschrijven kan via info@oranjeverenigingraalte.nl
10.30 Donderdag 27 april: fietstocht voor het hele gezin. Starten kan tot 15.30 uur vanaf het Annahuis.
10.30 Donderdag 27 april: start activiteiten rondom de Plaskerk en het Oranjeplein, waaronder de kinderspelen [tot 15:30 uur]

Kijk eens wat ik kan!

Kun jij goed dansen, zingen, goochelen, een verhaal voorlezen, schilderen, toneel spelen of ben jij ergens anders heel goed in en wil jij dat aan de buitenwereld laten zien? Geef je dan nu op voor: ‘Kijk eens wat ik kan!’.Een open podium tijdens de kinderspelen van Koningsdag 2017. Wij bieden jou een podium waarop jij je mag uitleven. Tevens zorgen wij voor de techniek. Je kunt je opgeven via info@oranjeverenigingraalte.nl.