Koningsdag Raalte

09:00 Vrijdag 26 April: Start opbouw Koningsdag Raalte (We kunnen nog wel handjes gebruiken!)
09:00 Zaterdag 27 april: Installeren kleedjesmarkt (Inschrijven is niet nodig!)
10:00 Zaterag 27 april: Opening Koningsdag Raalte 2024
16:00 Zaterdag 27 april: Einde Koningsdag 2024 op de Herenhof
16:00 Zaterdag 27 April: Muziek in het centrum van Raalte!

Sponsoren 2024

Zonder sponsoren geen Koningsdag!
Ook dit jaar is het weer mogelijk om Koningsdag te organiseren, mede mogelijk gemaakt door onderstaande sponsoren.

Speciale dank aan Regiegroep Raalte 900 Jaar.
Afgelopen jaar hebben we een flinke 'steun in de rug' mogen ontvangen. 900x dank!

Om het echter te kunnen blijven organiseren en toegankelijk te houden voor iedereen in de Gemeente Raalte, zijn we echter hard op zoek naar sponsoren en vrijwilligers voor de komende jaren. Met jullie hulp kunnen we ervoor zorgen dat Koningsdag een onvergetelijke dag blijft voor iedereen!

Sponsormogelijkheden / vrije gift
Wil je een financiële bijdrage leveren? Of heb je een andere vraag over de sponsormogelijkheden?
- Doneer via de volgende link: Rabobank betaalverzoek t.b.v. Oranjevereniging Raalte
- Neem contact op via: sponsoren@oranjeverenigingraalte.nl

Sponsoren 2024