09:00 Vrijdag 26 April: Start opbouw Koningsdag Raalte (We kunnen nog wel handjes gebruiken!)
09:00 Zaterdag 27 april: Installeren kleedjesmarkt (Inschrijven is niet nodig!)
10:00 Zaterag 27 april: Opening Koningsdag Raalte 2024
16:00 Zaterdag 27 april: Einde Koningsdag 2024 op de Herenhof
16:00 Zaterdag 27 April: Muziek in het centrum van Raalte!

Koningsdag wordt Woningsdag!

De vrijwilligers van de Oranjevereniging Raalte hadden al een mooi programma voor Raalte klaar staan. We hebben echter alle activiteiten moeten afgelasten vanuit de coronamaatregelen.

Toch willen we Koningsdag met u vieren en daarvoor organiseren wij:

- een fotowedstrijd;
- een kleurplaten actie.

Wij vragen u een foto te maken die een indruk geeft van uw Woningsdag of van Raalte viert de vrijheid. Deze foto kunt u op onze facebookpagina zetten. Samen met alle andere foto’s krijgen we een mooie indruk van Koningsdag 2020 en Raalte viert 75 jaar vrijheid.
De mooiste foto beloont de Oranjevereniging Raalte met een leuke prijs.

Voor de kinderen plaatsen we voorbeelden van kleurplaten op de website en de facebookpagina. Deze kunt u afdrukken en mooi inkleuren. Als u ze dan bij de Oranjevereniging inlevert via de brievenbus van het Annahuis, zorgt de Oranjevereniging Raalte ervoor dat de kleurplaten terecht komen bij mensen die deze vrolijkheid goed kunnen gebruiken.

Deze actie loopt van 24 april tot en met 5 mei. Daarna zullen we de winnaar van de fotowedstrijd bekend maken en de kleurplaten bezorgen.

Zo vieren we toch samen Koningsdag.

Met vriendelijke groet,

Oranjevereniging Raalte