19.00 Zondag 26 april: openingsbijeenkomst voor genodigden. Afgelast!
09:00 Maandag 27 april: matjesmarkt en kinderspelen in het centrum van Raalte. [tot 15:30 uur] Inschrijven is niet nodig! Afgelast!
10.30 Maandag 27 april: fietstocht voor het hele gezin. Starten kan tot 15.30 uur vanaf het Annahuis. Afgelast!
10.30 Maandag 27 april: start activiteiten rondom de Plaskerk en het Oranjeplein, waaronder de kinderspelen [tot 15:30 uur] Afgelast!
13:00 Muziek in het centrum van Raalte. [tot 22:00 uur] Afgelast!

Koningsdag wordt Woningsdag!

De vrijwilligers van de Oranjevereniging Raalte hadden al een mooi programma voor Raalte klaar staan. We hebben echter alle activiteiten moeten afgelasten vanuit de coronamaatregelen.

Toch willen we Koningsdag met u vieren en daarvoor organiseren wij:

- een fotowedstrijd;
- een kleurplaten actie.

Wij vragen u een foto te maken die een indruk geeft van uw Woningsdag of van Raalte viert de vrijheid. Deze foto kunt u op onze facebookpagina zetten. Samen met alle andere foto’s krijgen we een mooie indruk van Koningsdag 2020 en Raalte viert 75 jaar vrijheid.
De mooiste foto beloont de Oranjevereniging Raalte met een leuke prijs.

Voor de kinderen plaatsen we voorbeelden van kleurplaten op de website en de facebookpagina. Deze kunt u afdrukken en mooi inkleuren. Als u ze dan bij de Oranjevereniging inlevert via de brievenbus van het Annahuis, zorgt de Oranjevereniging Raalte ervoor dat de kleurplaten terecht komen bij mensen die deze vrolijkheid goed kunnen gebruiken.

Deze actie loopt van 24 april tot en met 5 mei. Daarna zullen we de winnaar van de fotowedstrijd bekend maken en de kleurplaten bezorgen.

Zo vieren we toch samen Koningsdag.

Met vriendelijke groet,

Oranjevereniging Raalte